سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا رئیس دفتر رئیس جمهور، آنقدر که دکتر اعتقاد دارد، خوب است یا آنقدر که کیهان می گوید، بد؟ آیا مشایی نه آنقدر خوب است و نه آنقدر بد؟ آیا درباره آقای اسفندیار عده ای دچار افراط و تفریط شده اند؟ آیا مشایی برای خودش باند دارد؟ آیا دارد برای ریاست جمهوری خودش را آماده می کند؟ چرا این همه اصرار دارد تا با نماینده هر تیره و طائفه ای دیدار محرمانه داشته باشد؟ آیا مشایی توطئه است یا توهم توطئه؟ آیا مشایی با عوالم بالا ارتباط دارد؟ آیا برای اتصال به خورشید حتی بی نیاز از ماه است؟ آیا دکتر در دو راهی مشایی و انقلاب، عاقبت به کدام گزینه رای مثبت می دهد؟ آیا اصلا وجود این دو راهی واقعیت دارد؟ آیا باید به خاطر زهرخند سران فتنه مشایی را تا ابد تحمل کرد تا مبادا میان دکتر و انقلاب جدایی بیافتد؟ آیا باید به خاطر حفظ دائمی دکتر، از گل نازکتر به مشایی نگفت؟ آیا اصل این سئوالات اشتباه است؟ آیا مشایی خادم ملت است؟ آیا مشایی نفوذی دشمن است؟ آیا فتنه بزرگتر فتنه باند مشایی است؟ آیا اصلا همچین گروهی وجود دارد؟ آیا صفار هرندی و باقری لنکرانی و محسنی اژه ای به خاطر نقد مشایی از دولت کنار گذاشته شدند؟ آیا ما در برگه آرای مان نوشتیم احمدی نژاد و خوانده شد مشایی؟ آیا مشایی چه از جان رای ما به دکتر که در اصل رای ما به ولایت بود، می خواهد؟ آیا نویسندگان جوان و ارزشی به چه دلیلی مدام به دفتر آقای رئیس دفتر دعوت می شوند؟ آیا با پول، ایمان قلبی ما را به حقیقت نور ولایت می توان خرید؟ آیا چه شده؛ عده ای که تا دیروز سران فتنه و خواص بی بصیرت را نشانه رفته بودند، امروز فقط و فقط به جان بچه حزب اللهی ها افتاده اند؟ آیا “آقا” حق نداشت که بگوید این فرد عامل اختلاف است؟ آیا عده ای برای احمدی نژاد، این خادم ملت و محبوب قلوب پابرهنه ها چه سودای وحشتناکی در سر می پرورانند؟ آیا از جان رای ما به دکتر چه می خواهند؟ آیا از جان رای ما به دکتر چه می خواهند؟ آیا از جان رای ما به دکتر چه می خواهند؟ آیا از جان دکتر چه می خواهند؟ آیا رای ما به دکتر هم روی نیزه خواهد رفت؟ آیا می خواهند دکتر را از ما بگیرند و به یک باند تحویل بدهند؟ آیا دشمن باز هم در لباس دوست مشغول کار است؟ آیا رفتار و گفتار مشایی همان آروزهای برآورده نشده اصلاح طلبان نیست؟ آیا می توان هم اصولگرا بود و هم ماه را دور زد؟ آیا به بهانه اعتدال و میانه روی باید چشم روی واقعیت های موجود بست؟ آیا چون قرار نیست متهم به افراط و تفریط شویم، باید اجازه دهیم علی به وسیله عده ای باز هم تنها بماند؟ آیا رای ما به دکتر، غریب و مظلوم واقع نشده؟ آیا نمی خواهند میان ما و رای ما به دکتر فاصله بیاندازند؟ آیا چه از جان رای ما به دکتر می خواهند؟

***

آیا در کشور ما رئیس جمهور در راس کار سابقه داشته از مردم برای فرد مورد نظر خود برای ریاست جمهوری دوره بعد رای بگیرد؟ آیا مردم بعد از هاشمی به ناطق رای دادند؟ آیا مردم بعد از خاتمی به معین رای دادند؟ آیا مردم بعد از احمدی نژاد به مشایی رای می دهند؟ آیا سنت تاریخ و سلیقه مردم با زبان بی زبانی با آدمی حرف نمی زند؟ آیا رئیس جمهور شدن کار خداست یا دست ماست؟ آیا ملت به دکتر رای داد یا به مشایی؟ آیا انتخاب و یا عزل و نصب وزرا طبق قانون با رئیس جمهور است یا در حوزه اختیارات رئیس دفتر رئیس جمهور؟ آیا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفندیار رحیم مشایی است؟ آیا می توان ستاره بود و جایزه عمار را از دست آقای اسفندیار گرفت؟

***

آیا چه شده است جوانانی که برای رای آوردن احمدی نژاد بی مزد و منت کار کردند، حضور چون منی در جلسه ای که رئیس دفتر رئیس جمهور هم هست، بر نمی تابند؟ آیا میان دکتر و مشایی چقدر فاصله است؟ آیا ما احمدی نژاد را بیشتر دوست داریم، یا دکتر، مشایی را؟ آیا دکتر در دو راهی میان ما و مشایی کدام را انتخاب می کند؟ آیا ما احمدی نژاد را برای چه می خواهیم، مشایی برای چه؟ آیا محبت ما به دکتر از جنس ولایت است یا محبت مشایی به رئیس جمهور؟ آیا ما خودمان را کم برای دکتر هزینه کرده ایم؟ آیا بر عکس ما، مشایی، احمدی نژاد را برای خودش هزینه نمی کند؟ آیا مشایی رای ما به دکتر را برای خودش هزینه نمی کند؟ آیا رای ما به احمدی نژاد به جیب مشایی نرفته؟ آیا بی واسطه ماه، کسی می تواند به خورشید دسترسی داشته باشد؟ آیا جریانی مرموز در صدد این نیست که برای خادم ملت، شانی حتی بالاتر از تمام عشق این ملت یعنی ولایت بسازد؟ آیا ماجرای آن نامه معروف، کار همین باند نبود؟ آیا می توان پذیرفت که این همه دغدغه های شخصی یک نفر است و پشتش خبری از یک کار حساب شده نیست؟ آیا آقای مشایی چه لزومی دارد با افراد مختلف تا اینقدر جلسه بگذارد؟ آیا گلزار و هدیه تهرانی رای یک قشر را به سمت ما جذب می کند و سعید قاسمی و حاج آقا پناهیان رای قشر دیگر را؟

آیا همه آنهایی که به احمدی نژاد رای دادند به خاطر ولایت به ایشان رای دادند؟ آیا لااقل جماعتی قلیل به دکتر با نیاتی دیگر و مثلا نیت “عدالت ولو شده بی ولایت” رای ندادند؟ آیا دکتر در روز مبادا رای چه کسی را به رای چه کسی می فروشد؟ آیا عده ای روی رای همین قشر برای فتنه بعدی سرمایه گزاری نکرده اند؟ آیا جا انداختن این قضیه در اذهان عده ای از مردم که گشت ارشاد یک گشت حکومتی اما غیر دولتی است، بدون هدف و نیت خاصی است؟ آیا در روز تایید نشدن صلاحیت مشایی در شورای نگهبان، “عدالت ولو شده بی ولایت” ی ها می خواهند به خیابان بریزند؟ آیا مشایی خود در سایه می ماند و فرد دیگری را جلو می اندازد؟ آیا شورای نگهبان صلاحیت فرد مورد نظر را تایید می کند؟ آیا گره زدن بحث مشایی فقط و فقط به موضوع حجاب، نشانی غلط دادن به مردم نیست؟ آیا دعوای ما با این جناب سر موضوعات مهمتری نیست؟ آیا همه دعوا به این بر نمی گردد که در حکومت اسلامی فصل الخطاب قرار است چه کسی باشد؟ آیا در دولت موعود مشایی باز هم فصل الخطاب، ولایت فقیه است یا ولایت کسانی که از ماه هم به خورشید نزدیک ترند؟ آیا برخی انتقادات از مشایی کار تشکیلاتی خود این گروه برای مظلوم نمایی نیست؟ آیا علاقه شخصی به ریاضت و ورد داشتن، همه انتقادات ما از مشایی است؟

·        کوتاه کنم سخن را. تا همین ? سال پیش  موسوی با علم به بسیاری از چیزهایی که از ایشان می دانستیم برای ما یادآور روزگار خوشی بود و نمادی از حماسه و یاد. تا همین ? سال پیش برای ما کروبی، یار امام بود. تا همین چند سال پیش عده ای مالک اشتر علی را آقای ناطق نوری می خواندند. تا همین ?? سال پیش عده ای باز هم بر اساس قاعده “این همانی” شایعه کرده بودند که آقای هاشمی بی شباهت به یکی از یاران حضرت موعود نیست. ما این چیزها از یادمان نرفته. ما یادمان نرفته. کوچک بودیم اما می شنیدیم این شعار را که “مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است” یا این شعار را “خامنه ای زنده باد، هاشمی پاینده باد”. القصه؛ باند مزبور بداند که بی شک برای ما عزیزتر از روزگاری نیستند که هاشمی و ناطق و موسوی برای مان عزیز بودند. این باند نه بزرگتر از افراد مزبور است نه با سابقه تر از عناصر مذکور اما برگ برنده این تشکیلات، ? چیز است: نخست احمدی نژاد عزیز و دیگری رای ما به این خادم ملت. ما اما اجازه نمی دهیم رای مان به دکتر جز رای به ولایت تفسیر شود. دکتر هم ان شاء الله این اجازه را نخواهد داد. دکتر می داند ما او را برای ولایت و ملت می خواهیم، برای خودش و متاسفانه عده ای او را فقط برای خودشان می خواهند. شرط تحقق عدالت فقط پیروی از ولایت است. چه می گویم که شرط قبولی نماز ما هم ولایت است. احدی از ماه به خورشید نزدیک تر نیست و دکتر باید آشفته کند خواب این جماعت را. احدی هم بیشتر از “آقا” دغدغه عدالت و عزت و سعادت و سربلندی این ملت را ندارد. هاشمی سکوت کرده بود. ناطق کاری نداشت. موسوی داشت نقاشی می کشید. خاتمی داشت  خودش را برای غرب آرایش می کرد. کروبی داشت  جلوی تعرض را می گرفت و احمدی نژاد فقط شاید استاندار بود یا استاد دانشگاه که مولای ما یک تنه در برابر کل غرب ایستاد و ورق ماجرای میکونوس را برگرداند. یادتان رفته؟ زمان سازندگی چه کسی جز مولای ما  امام خامنه ای علیه اشرافیت، علیه تهاجم فرهنگی، علیه شبیخون فرهنگی و علیه فقر و فساد و تبعیض به پا خواست؟ دیگران کجا بودند؟ مگر زمان خاتمی، “آقا” یک تنه و مردانه جلوی دراز به دراز افتادن حضرات اصلاحات در برابر امریکا را نگرفت؟ فراموش کرده اید؟ اگر “آقا” نبود که اینها بعد از گورباچف روسی، به جای خادم ملت، یلتسین ایرانی را سر کار آورده بودند. از یاد برده اید؟ آیا در تمامی این مقاطع دولت عدالت محور اصلا وجود خارجی داشت که بخواهد به “آقا” کمک کند؟ حساب نور ماه را چرا روی پیشانی خودتان می نویسید؟ این نور ولایت است که پیشانی من و شما را سپید کرده، نه بر عکس. اینجا مملکت امام زمان است و پرچم مهدی دست احدی نیست الا نائب مهدی امام خامنه ای. ما جز ولایت با هیچ کس، تاکید می کنم با هیچ کس عهد اخوت نبسته ایم. ما به کسی ارث محبت می دهیم که برادری اش را به ولایت برای همیشه ثابت کند. ماه ما آنقدر نور دارد که کم شدن سوسوی یک ستاره خللی به آسمان ولایت وارد نکند اما این همه را گفتم، این را هم بگویم که احمدی نژاد منتخب محبوب ماست که ما با چنگ و دندان سعی می کنیم او را حفظ کنیم. ما دکتر را آسان به دست نیاورده ایم که مفت، تحویل دیگرانش بدهیم. احمدی نژاد بیش از هر کسی قدر اشک های ما را می داند و می داند که وقتی رای آورد سر به سجده گذاشتیم و پیشانی بر مُهری که پر بود از مِهر علی. مِهر سید علی.

دکتر! به حرمت همه آن اشکها، به احترام آن خانم اهل قم که فقط یک انگشتر طلا داشت و آن را هدیه داد به ستاد شما، به پاس خون دل خوردن های مادر شهید شیرودی، نگذار رای ما را به تو، آری به “تو” به همین راحتی “وتو” کنند.

لبیک یا امام خامنه ای(حفظ الله تعالی)

 

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :درد و دل::نظرات دیگران [ نظر]