سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسیری به سوی روشنایی ، خروشی از جنس قلم ، فریادی برای بیدار کردن ، اشکی از روی دلسوزی ، خشمی از سر مهربانی ، اندوهی از نوع عشق ، مرهمی برای تسکین دل رهبر ... می کوشیم غبار را کنار زنیم ، می کوشیم حقیقت را بگوییم ، می کوشیم روشن کنیم ، می کوشیم روشن کنیم . می خواهیم عمار باشیم . سرباز این مانور باشید. مانور سایبری ولایت انقلابی ترین حرکت سایبری در فضای جنگ نرم .اقتدار و وحدت کاربران ولایتمدار فضای مجازی را به نمایش می گذاریم.

روشنگری و افشاگری گذشته پر ابهام افراد به ظاهر انقلابی را برای شما فاش می‌کنیم.

مانور سایبری ولایت
زمان: 20خردادماه 1389 الی 1 تیرماه
مکان: فضای سایبری
هدف: اقتدار و وحدت کاربران سایبری در مواجهه با فتنه گران و دشمنان
اعضا: افسران جنگ نرم 

 همسنگران عزیز در این مدت  که در مانور سایبری ولایت به عنوان افسر مانور فعالیت میکنید تمام تمرکز خود را بر روی مانور بگذارید . ما امروز وظیفه داریم در فضایی که دشمنان ملت تصمیم دارند با دروغ و تهمت فضا را بر علیه ایران اسلامی آلوده کنند حرکتی مثبت انجام دهیم و فتنه دشمنان داخلی و خارجی را به خودشان برگردانیم. اخبار رسیده حاکی از آن است که فتنه گران قصد دارند در این مدت همانند سال گذشته فضای کشور را آلوده کنند.پس به هوش باشید و نهایت همت و تلاش خود را در این مانور بگذارید.

امام روح الله :
منافق ها هستند که برتر از کفارند ، انی که مسلمان می گوید هستم و بر ضد اسلام عمل می کنند و می خواهد به ضد اسلام عمل بکند ، آن است که در قرآن بیشتر از آنها تکذیب شده تا دیگران ، ما سوره منافقین داریم ، اما سوره کفار نداریم ، سوره منافقین داریم که برای منافقین از اول شروع می کند اوصافشان را می گوید . اسلام همیشه گرفتار یک همچو جمعیت هایی بوده است . در صدر اسلام زیاد جمله هست در زمان حکومت امیر المؤمنین (ع) زیاد ، اینها بودند . در زمان خود پیغمبر اکرم (ص) زیاد بودند و همینطور در طول تاریخ ، اسلام گرفتار یک همچون مسائل بوده است و گرفتار این که اشخاص هم از خود مسلمان ها ، مردم خوب ،مردم اسلامی گول می خورند ، از اینها ، از این اشخاص که با صورت اسلامی می امدند وحی می کردند ، گول می خوردند
.… ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا به هر صورتی که ممکن است خط اصولی دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم .


مقام معظم رهبری :
هرکس که در راه روشنگری فکر مردم تلاش بکند، از انحرافی جلوگیری نماید و مانع سوء فهمی شود از آن جا که در مقابله با دشمن است، تلاشش جهاد نامیده می شود.
دشمنان همواره مخالف شفاف بودن فضا هستند زیرا آن ها در فضای غبار آلود و فتنه می توانند به اهداف خود برسند.
جوانان عزیز در افزایش بصیرت خود در عمق بخشیدن به بصیرت خود، تلاش کنید و نگذارید، دشمنان از بی بصیرتی ما استفاده کنند.
در روزهایی که چکمه های بعثی در خاک کشورمان بر زمین می خورد جوانان غیور ایران اسلامی با اتحادی وصف ناپذیر بر آن شدند تا خاک کشورمان  را از وجود نجس سربازان بعثی و دست نشانده جهان ظلم پاک کنند.
ایستادگی جوانان رزمنده و جنگی حماسی باعث عقب نشینی و شکست نیروهای متجاوز بعثی شد. آنان با کمترین امکانات نظامی به بهترین نحو استقامت کردند و نامی نیک و به یاد ماندنی از خود به جا گذاشتند.


حالا نوبت به ما رسیده است . نوبت قلم های ما شده است . در این جنگ تمام عیار فرهنگی امکانات برای ما فراهم است.قلم ما . زبان ما. نگاه ما . رفتار ما . اخلاق ما . همه و همه امکاناتی است برای یک جنگ فرهنگی  . بستگی به همت ما دارد . همتی که چشم همه دشمنان را کور خواهد کرد.همتی که نسل قبلی ما از خود نشان دادند و کاخ زر و زور و تزویر را نابود کردند.

 ما مرد مبارزه با فتنه ایم – ما به فکر انتقام از فتنه 88 هستیم – ما آرام نیستیم – ما منتظر موقعیت هستیم – ما گوشمان به ندای علی ضمیمه شده است منتظریم . ما منتظر ندای عاشورایی علی هستیم-خودت را آماده کنی ای فتنه گر. وقت حساب رسیده است. وقت آن رسیده که به بند میم وصیت نامه امام مهربانی ها عمل کنیم. ای فتنه گر عاشورا ی 88 خشم را در قلم ما ببین.منتظر غرش ما باش!!!
ما برای بازخوانی وصیت نامه پرماجرای امام آمده ایم . ما آمده ایم تا همه بدانند تا امام با چه بصیرت بالایی چه حدودی برای ما مشخص کرده است.اگر یادتان رفته است بخوانید :


بند میم وصیت نامه امام خمینی
اکنون‌ وصیت‌ من‌ به‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ در حال‌ و آینده‌ و رئیس‌جمهور و رؤسای‌ جمهور مابعد و به‌ شورای‌ نگهبان‌ و شورای‌ قضایی‌ و دولت‌ در هر زمان‌، آن‌ است‌ که‌ نگذارند این‌ دستگاههای‌ خبری‌ و مطبوعات‌ و مجله‌ها از اسلام‌ و مصالح‌ کشور منحرف‌ شوند. و باید همه‌ بدانیم‌ که‌ آزادی‌ به‌ شکل‌ غربی‌ آن‌، که‌ موجب‌ تباهی‌ جوانان‌ و دختران‌ و پسران‌ می‌شود، از نظر اسلام‌ و عقل‌ محکوم‌ است‌. و تبلیغات‌ و مقالات‌ و سخنرانیها و کتب‌ و مجلات‌ برخلاف‌ اسلام‌ و عفت‌ عمومی‌ و مصالح‌ کشور حرام‌ است‌. و بر همة‌ ما و همة‌ مسلمانان‌ جلوگیری‌ از آنها واجب‌ است‌. و از آزادیهای‌ مخرب‌ باید جلوگیری‌ شود. و از آنچه‌ در نظر شرع‌ حرام‌ و آنچه‌ برخلاف‌ مسیر ملت‌ و کشور اسلامی‌ و مخالف‌ با حیثیت‌ جمهوری‌ اسلامی‌ است‌ به‌ طور قاطع‌ اگر جلوگیری‌ نشود، همه‌ مسئول‌ می‌باشند.
و مردم‌ و جوانان‌ حزب‌اللهی‌ اگر برخورد به‌ یکی‌ از امور مذکور نمودند به‌ دستگاههای‌ مربوطه‌ رجوع‌ کنند و اگر آنان‌ کوتاهی‌ نمودند، خودشان‌ مکلف‌ به‌ جلوگیری‌ هستند. خداوند تعالی‌ مددکار همه‌ باشد.


بچه ها ببینید ، امام تا کجا پیش رفته ما مسئولیم به خدا ما هم مسئولیم . افسران جنگ نرم باشید را یادتان رفته است؟
چشم امید آقا به ما دوخته شده . ما افسران جنگ نرم هستیم.

حضور موثر در مانور سایبری ولایت، لازمه ی چند حرکت اساسی به شرح زیر است :
1-    دریافت کد مانور سایبری ولایت و درج در وبلاگ یا سایت : از اینجا دریافت کنید. 
2-    تعویض نام وبلاگ ها طبق تاریخ به صورت سازمان یافته : از اینجا ببینید.
3-    انتشار مطالب افشاگرانه بر علیه منافقین و فتنه گران
4-    واکاوی اقدامات فتنه گران بعد از شکست در انتخابات 88
5-    ساخت و تهیه کلیپ های صوتی و تصویری

همسنگران عزیز در این مدت یک ماهه که در مانور سایبری ولایت به عنوان افسر مانور فعالیت می خواهید بکنید تمام تمرکز خود را بر روی مانور بگذارید . ما امروز وظیفه داریم در فضایی که دشمنان ملت تصمیم دارند با دروغ و تهمت فضا را بر علیه ایران اسلامی آلوده کنند حرکتی مثبت انجام دهیم و فتنه دشمنان داخلی و خارجی را به خودشان برگردانیم. اخبار رسیده حاکی از آن است که فتنه گران قصد دارند در این مدت مثل سال گذشته فضای کشور را آلوده کنند.پس به هوش باشید و نهایت همت و تلاش خود در این مانور بگذارید.


در انتهای کلام یاد آور میشویم که :

نبض ما با نبض حیدر می زند
در رگ سبز پیمبر میزند
ما به عهد خویش کافر نیستیم
استخوان در حلق حیدر نیستیم
در "خمینی" روح حق گر منجلی است
روح "روح الله" همان "سید علی" است

تقاضا می شود اطلاع رسانی فرمائید / افسران جنگ نرم

روابط عمومی ب ش ع



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :درد و دل::نظرات دیگران [ نظر]