سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 فرمانده می گوید:

فتنه ای دیگر در راه است! 

بله در قرآن و احادیث و روایات به انواع فتنه اشاره شده است، سال گذشته کشور ما از یک فتنه بزرگ سیاسی گذشت و کسانی در این آزمایش الهی پیروز شدند که بصیرت لازم را داشتند و آن هم مردم خوب ایران اسلامی بودند بر خلاف خواص که تعدادی از آنها مردود شدند و تعدادی دیگر تا مرز مردودی پیش رفتند.

همه کارشناسان خبره و عالمان علم اقتصادی می دانند و اذعان نموده اند که با اجرای صحیح هدفمند کردن یارانه ها در کشور تحول عظیمی ایجاد خواهد شد. اما چرا استکبار جهانی و عمله های آنها در داخل ( سرانه فتنه) چند وقتی است با نزدیک شدن اجرای این پروژه به هیاهو و جوسازی و جنگ روانی پرداخته اند و می خواهند با تبلیغات مسموم ، اذعان مردم عزیز را مخدوش نمایند و آن را تبدیل به یک فتنه ای دیگر از نوع اقتصادی نمایند و بعد آن را تبدیل به یک نافرمانی مدنی نمایند.

دلایل آن واضح است که مهمترینش ، 1- در پی اجرای صحیح این موضوع توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور را بهمراه خواهد داشت ،2- کمک به قشر ضعیف و مستضعفان و کم شدن فاصله طبقاتی .

قطعاً دشمن این دو عامل اساسی را که باعث استقلال کامل اقتصادی کشور می شود را نمی خواهند و از هر راهکاری برای نشدن استفاده می کند از جمله همین تحریم ها و فشارهای که اخیراً از سوی آمریکا به اجرا در آمده و حمایتهای علنی آنها از سران فتنه و فتنه گران تا اهرم فشاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

اما مثل همیشه با کمک خداوند و مردم عزیز موفق نخواهند شد و نیات پلید و شوم خود را به گور خواهند برد.

نقش ما بعنوان یاوران رهبری و افسران جنگ نرم این است که با بصیرت و بصیرت دهی مانع تحقق چنین اهداف شومی شویم و آمادگی لازم در مقابله با توطئه ها داشته باشیم.

 

والسلام

سایه پر برکت امام خامنه ای مستدام باد

 

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :درد و دل::نظرات دیگران [ نظر]